Rollen & Diensten

ASPIRAR performance company is inzetbaar in verschillende rollen en voor verschillende diensten. De totale regie over een verandertraject of alleen de organisatie van een kick off met impact: ASPIRAR springt in waar u het nodig vindt.

ASPIRAR kan u van dienst zijn als:

Performance Improver. ASPIRAR trekt als interim verandermanager het volledige verandertraject. Maar ASPIRAR kan ook ingeschakeld worden voor de uitvoering van een deeltraject of bij een kleinere verandering;

Performance Coach. Periodieke individuele begeleiding van managers tijdens een verandertraject. Zodat iedere manager zijn persoonlijke veranderdoelen én die van zijn afdeling realiseert;

Team Performance Coach. Kortdurende ondersteuning van de directie of het management team tijdens de start van een verandertraject, en/of tijdens een moeilijke of spannende fase van het proces;

Performance Specialist. Specialistische ondersteuning op een onderdeel van het verandertraject. Bijvoorbeeld het begeleiden van strategieontwikkeling, ontwerpen van een verander-communicatieplan, maken van de vertaalslag van een nieuwe strategie naar concrete afdelingsdoelen;

Performance Sparringpartner. Boardroom advies: ASPIRAR fungeert op verzoek als inhoudelijk klankbord of sparringpartner voor het management tijdens een verandertraject;

Personal Performance Coach. Coaching van het inidividuele groeiproces van managers. De manager is zelf initiatiefnemer, de organisatie meestal de opdrachtgever. De coachingvraag van de manager staat centraal, maar wordt wel gelinkt met de organisatiedoelen. 

ASPIRAR News

11
Oct
Some people are explosively creative. They don’t need creativity exercises or structure to sustain their voluminous creative output. Then...
11
Oct
Ook in mindere tijden is er nog altijd omzet mogelijk. De grootste saleskanonnen van Nederland geven hun 10 beste tips. De 50 meest...

ASPIRAR Blog

15/10/2014
Consensus is a powerful tool. When CEOs set out to conquer new markets or undertake billion-dollar acquisitions, we’d hope they’d at least sought out some consensus from their trusted advisors. We hope they’d be as sure as possible that their teams are ready, that their strategies are sound, and that they’d done their diligence. The problem with consensus is that it’s expensive. And while it’s worth the cost of consensus in the pursuit big, bold...