Rollen & Diensten

ASPIRAR performance company is inzetbaar in verschillende rollen en voor verschillende diensten. De totale regie over een verandertraject of alleen de organisatie van een kick off met impact: ASPIRAR springt in waar u het nodig vindt.

ASPIRAR kan u van dienst zijn als:

Performance Improver. ASPIRAR trekt als interim verandermanager het volledige verandertraject. Maar ASPIRAR kan ook ingeschakeld worden voor de uitvoering van een deeltraject of bij een kleinere verandering;

Performance Coach. Periodieke individuele begeleiding van managers tijdens een verandertraject. Zodat iedere manager zijn persoonlijke veranderdoelen én die van zijn afdeling realiseert;

Team Performance Coach. Kortdurende ondersteuning van de directie of het management team tijdens de start van een verandertraject, en/of tijdens een moeilijke of spannende fase van het proces;

Performance Specialist. Specialistische ondersteuning op een onderdeel van het verandertraject. Bijvoorbeeld het begeleiden van strategieontwikkeling, ontwerpen van een verander-communicatieplan, maken van de vertaalslag van een nieuwe strategie naar concrete afdelingsdoelen;

Performance Sparringpartner. Boardroom advies: ASPIRAR fungeert op verzoek als inhoudelijk klankbord of sparringpartner voor het management tijdens een verandertraject;

Personal Performance Coach. Coaching van het inidividuele groeiproces van managers. De manager is zelf initiatiefnemer, de organisatie meestal de opdrachtgever. De coachingvraag van de manager staat centraal, maar wordt wel gelinkt met de organisatiedoelen. 

ASPIRAR News

24
Feb
Veranderingen gaan zo snel dat een andere strategie bedenken niet meer helpt: bedrijven moeten vooral ánders met strategie leren omgaan....
08
Feb
THE SEVEN TYPES OF MANAGER - Where do you stand? With all the efforts those who are managed, the mass, put forth in a regal and often last...

ASPIRAR Blog

27/04/2015
i love my boss
According to a study from Gallup, fully half of all employees in the U.S. have left a job because of problems with their manager. That means that being a great boss — a likeable, even loveable boss — isn’t just about being popular or being “nice.” Rather, it’s a retention issue. Improving your skills as a manager should be as important a part of your job as helping your employees improve their skills. If you’re ready to become everybody’s...